Wednesday, January 25, 2012

Capitolul 2 - Intalnire cu un om


Cand ajung pe Pamant cela doua rasufla usurate.
        - E mai greu sa vi aici fara aripi.
        Cand un inger cade aripile ii sunt smulse, lasand in urma cicatrici. Partea buna este ca nu se simte atunci cand ramai fara aripi.
        - Nu am de unde sa stiu! Eu nu am cazut niciodat. se scuza Kalya, aruncand cate o privire dupa Carlos si Emilian.
        - Kalya, cine e prietena ta? intreaba o voce groasa si ragusita. Era Carlos.
        Carlos Santana este un adolescent de 18 ani. Este saten, are ochii caprui si pierce in buza si spranceana. Este foarte energic si artagos. Ii place sa enerveze pe oricine.
        - Carlos? Cand Dumnezeu ai racit?
        - Vacanta asta. am umblat in tricou pe plaja. La ce te asteptai?
        Ingerul cazut rade de cei doi certareti, dar privirea i se opreste asupra brunetului care nici macar nu schita un zambet.
        "- Sigur e obisnuit cu asemenea imagini." isi spune si se aproprie de el timida.
        - Salut!
        - Buna! Eu sunt Emilian. Tu cum te numesti?
        Emilian Sawer este singurul baiat din clasa a douasprezecea care nu are prietena. Are parul negru ca un carbune, ochii de culoarea lemnului de mahonului. Fiind varul lui Carlos, este influentat de acesta si, se pare, energia si pofta de viata sunt mosteniri de familie. Nu este genul impulsiv al varului sau, prefera sa stea in banca lui , sa nu supare pe nimeni. Are o pasiune pentru ingeri, Ordinele Ceresti si istoria Raiului.
        - Eu ma numescDaria, sunt.... verisoara Kalyei. Incantata sa te cunosc. " Daca spuneam ca sunt sora ei si sunt si cu doi ani mai mica decat ea, si mai sunt si intr-a douasprezecea, nu eram deloc credibila." raspunde politic si-si explica in acelasi timp alegerea pentru indentitatea ei.
        - Vad ca ati facut deja cunostinta unul cu altul. Apropo, eu sunt Carlos, iar tu, draguta, esti...?
        - Eu sunt Daria, verisoara Kalyei. Incantata sa va cunosc pe amandoi. raspunde tanara si zambeste ca un pirat
        - Smechera fata, nu comentez. Imi place de ea, are un caracteraparte. Ceva imi spune ca ne vom intelege perfect. ramarca satenul dupa ce o analizeaza din cap pana-n picioare.
        - Da, am o verisoara foarte smechera..."si pe deasupra mai e si un inger razvratit."
        Satena ii arunca o prvire suparata surorii ei. nu i-a placut micuta ei miciunica, dar trebuia s-o accepte.
        - Mie, unul, nu mi se pare a fi smechera. Joaca, in schimb teatru foarte bine. Ai jucat in vreo piesa cand erai mai mica? ii intrerupe Emilian pe ceilalti.
        - D-da! In "Romeo si Julieta", dar nu era originala.
        - Nu conteaza asta. Daca sti replicile este in regula. Vezi tu, eu sunt Romeo Montague, iar fetele din liceu nu au aerul de Julieta Capulet.
        - O, Romeo, oare dragostea noastra va opri ura dintre tatii nostri? inteerpreteaza roscata intocmai ca Julieta idurerata.
        Emilian ii da un cot varului sau. au gasit-o in sfarsit pe Julieta.
        - Daria, adica Julieta, bun venit la Waterfall High! Sper sa te distrezi aici! ii tipa in urechi nou venitei.
        - Aiii, sunt chiar aici, langa tine. Nu trebuie sa tipi atat de tare. Mai ca te-a auzit tot campusul. isi acopare urechile insemanand "Au, timpanele mele!"
        Kalya si Emilian rad cu foc de reactia noii venite in grup. Cei doi erau obisnuiti cu entuziasmul lui Carlos, doar se stiu de la patru, respectiv cincisprezece ani. Norocul lor ca nu este foarte des entuziasmat, de cele mai multe ori este enervet. In acele momente loveste, nu tipa.
        - Ma bucur ca sunt subiectl vostru de ras. eu ce ora am acum?
        - Esti cu noi in clasa. Deci ai biologie. raspunde scurt si la subiect Kalya.
        - Stai cu mine? Eu inca nu am partenera la ora. intraba brunetul timid.
        - Da, de ce nu? "E schiar usor sa ma apropii de el."isi spune Daria putin mirata.
         La ora de biologie, grupul ocupa primele doua banci de pe randul din mijloc. Desigur, Daria a fost in centrul atentiei profesorului, ea fiind eleva cea noua. Spre norocul ei, biologia de a douasprezecea este Ecologie, una din ramurile pe care le studiase de mai mult de o suta de ori la scoala ingerilor.
         Dupa ora, emilian, o opreste in clasa:
        - Daria, esti uimitoare. Ne-ai uimit pe toti. esti foarte desteapta. De unde sti ata de multe lucruri?
        - De la bunica mea. a murit acum doi ani. raspunde si se intristeaza instantaneu.
        - Imi pare nespus de rau, nu am vrut sa te supar. Imi pare rau.
        - Calmeaza-te. Nu aveai de unde sa sti. Nu te mai scuza atat. Ma astepta verisoara mea, mai doresti sa-mi spui ceva?
        - Da. Esti prima fata care ma face sa vreau sa stau toata ziua cu ea. Ma faci sa vreau sa zbor.
        - Nu pricep. Eplica-mi si mie ca sa pot intelege ceva.
        - Ma faci sa ma simt ca un inger.
        "- Il fac sa se simta ca un inger? Ce inseaman asta, mai exact? Ca-l fac sa se indragostetasca de mine? Va trebui sa vorbec cu Kalya dspre asta. Desi..si eu ma cam indragostesc de el. E prea dragut sa nu te indragostesti de el." gandeste pentru o secunda, dar ramane cu picioarelepe Pamant.
        - Ce e? Am spus ceva gresit?
        - Nimic. Doar ca nu-mi pot da seama ce lagatura am eu cu ingerii.
        - Am vrut sa spun ca, atunci cand sunt cu tine, pot face ce vreau, uit de tot, pot fi liber, intocmai unui inger.
        -  Ingerii nu sunt liberi. Trebuie sa respecte si ei niste reguli stricte. raspunde fata luand-o gura pe dinainte, dar cand realizeaza, ere deja prea tarziu, porumblelul iesie pe gura.
        - Poftim? De unde sti?
        - Ma intereseaza foarte mult Ordinele Ceresti si viata ingerilor. se apara fata.
        - Se pare ca avem destul de multe in comun. si eu am o pasiune pentru ingeri.
        "- Nici nu sti. Daca ai sti ce sunt eu cu adevarat, ai crede ca visezi." isi zice fata in timp ce-i zambea brunetului.                 
         Dupa scoala, baietii se ofera sa le duca pe fete acasa. Carlos conducea un Jeep negru, iar Emilian, o motocicleta neagra, cu aripi de inger pe latarale. Kalya locuia in una din casele de pe coasta. Din fata liceului pana la casa ei faceai cel mult doua zeci de minute cu masina, sau motorul. In seara acesta, din pacate, a inceput o furtuna care i-a blocat pe Em si Carlos la fete acasa. Problema s-a ivit cand au trebuit sa se culce. Carlos si Kalya nu au comentat, ba chiar au propus ca ei doi sa doarma intr-o camera, iar Em si Daria in cealalta. emilian nu a acceptat la inceput, da a fost fortat pana la urma, a doua varianta fiind impartitul canapelei cu smabernardul Kalyei. Odata alegera facuta, fiecare s-a indreptat spre camera in care trebuia sa doarma.

No comments:

Post a Comment